Yeni Kedi Danışmanlığı

Evinize gelecek ilk ked, ya da evinizdeki köpeğinize/kedinize ek olarak yeni kedi katılımı planlaması için alabileceğiniz danışmanlık hizmetimiz olarak sizlere, size uygun kedi seçiminin planması, yeni kediniz için ev düzeni ve çevre zenginleştirme planı, sosyalizasyon dönemi uygulamaları, ev içi hareketlilikler, ev dışı hareketlilikler, tuvalet düzeni, kediniz için kullanılacak ev dışı ürünlerin seçimi, kedinizin beslenme düzeni, yaş aralıklarına bağlı olarak oyun/oyuncak seçimi, yaş aralıklarına bağlı aktivite planlanması, aşı programı ve aşı bilgisi, veteriner klinik uygulamalara hazırlık ve rahat olunmasının planlaması, diş/tırnak/tüy bakımı, yapılmaması ve yapılması gerekenler vb ve sizin merak ettikleriniz yer almaktadır.

Kedilerde sosyalizasyon dönemi 0-10. haftalar arasında olması nedeniyle bu aralıkta sahiplenilen kedilerin zihin gelişimlerine ve yaş aralıklarına uygun doğru yaklaşımlar kedinizin hayatı boyunca davranış sorunlarına dayanıklı olmasını, sağlıklı bir psikoloji ile ailenize ve evdeki diğer canlılarla uyumlu bir kedi olması için dikkatle geçirilmesi ve planlanması gerekmektedir.

Bu dönemin sağlıklı geçirilmesi için yukarıda bahsettiğimiz her nokta köpeğin yaşantısının ileride sorunsuz olması için özel olarak planlanmaktadır.

En iyi hekimlik ve en iyi kedi sahipliliği sorunlar oluşmadan küçük ama doğru müdahalelerle düzenlemeler yapmaktan geçer bu nedenle psikolojik olarak sağlıklı kedinizin yolu daha eve alınmadan başlamaktadır.

Danışmanlık başvurusu için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.