Yeni Köpek Danışmanlığı

Evinize gelecek ilk köpek ya da evinizdeki köpeğinize/kedinize ek olarak yeni köpek katılımı planlaması için alabileceğiniz danışmanlık hizmetimiz olarak sizlere, size uygun köpek seçiminin planması, yeni köpeğiniz için ev düzeni ve çevre zenginleştirme planı, sosyalizasyon dönemi uygulamaları, ev içi hareketlilikler, ev dışı hareketlilikler, tuvalet düzeni, köpeğiniz için kullanılacak ev dışı tasma, kayış vb seçimi nasıl olmalı, köpeğinizin beslenme düzeni, yaş aralıklarına bağlı olarak oyun/oyuncak seçimi, yaş aralıklarına bağlı aktivite planlanması, aşı programı ve aşı bilgisi, veteriner klinik uygulamalara hazırlık ve rahat olunmasının planlaması, diş/tırnak/tüy bakımı, yapılmaması ve yapılması gerekenler vb ve sizin merak ettikleriniz yer almaktadır.

Köpeklerde sosyalizasyon dönemi 0-16. haftalar arasında olması nedeniyle bu aralıkta sahiplenilen köpeklerin zihin gelişimlerine ve yaş aralıklarına uygun doğru yaklaşımlar köpeğinizin hayatı boyunca davranış sorunlarına dayanıklı olmasını, sağlıklı bir psikoloji ile ailenize uyumlu, dış ortamda sosyal ve kontrollü olmasına yardımcı olacaktır.

Bu dönemin sağlıklı geçirilmesi için yukarıda bahsettiğimiz her nokta köpeğin yaşantısının ileride sorunsuz olması için özel olarak planlanmaktadır.

En iyi hekimlik sorunlar oluşmadan küçük ama doğru müdahalelerle düzenlemeler yapmaktan geçer bu nedenle psikolojik olarak sağlıklı köpeğin yolu daha eve alınmadan başlamaktadır.

Danışmanlık başvurusu için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.